Instagram Adverteren

Wat is Instagram Advertising?

Instagram-advertenties zijn betaalde berichten in de vorm van creatieve stories, reels, video’s en afbeeldingen. Deze kunnen rechtstreeks worden gekoppeld aan het account van je merk, aan elke gewenste URL of aan directe berichten. Instagram en Facebook zijn onderdeel van Meta Technologies, waardoor Instagram-advertenties ook kunnen worden ontworpen in de Facebook Ads Manager.

Tevreden klanten

Waarom Instagram Advertising?

Met meer dan een miljard actieve gebruikers biedt Instagram bedrijven een enorme pool van potentiële klanten. Instagram-gebruikers zijn zeer betrokken bij het platform, wat betekent dat ze meer kans hebben om advertenties die in hun feed verschijnen te zien en te onthouden. Instagram-advertenties zeer effectief in het stimuleren van conversies. Het blijkt dat Instagram-gebruikers vier keer meer kans hebben om op een advertentie te klikken dan gebruikers van andere social media-platforms.

Onze aanpak

Door geautomatiseerde targeting kunnen wij gebruikers via Instagram bereiken die mogelijk geïnteresseerd zijn in jouw bedrijf met behulp van verschillende signalen. Op basis van de gewenste customer journey kunnen wij helpen de juiste Instagram advertenties te plaatsen voor jouw doelgroep, bestaande leads stimuleren en jouw merk een boost te geven.

Adverteren op Instagram is één van de populairste vormen van social media adverteren.

Onze diensten

Met ongeveer een miljard maandelijks actieve gebruikers behoort Instagram tot de populairste sociale netwerken ter wereld. Adverteren op Instagram biedt grote kansen om je bedrijf te helpen bij het vergroten van naamsbekendheid.

Facebook is verreweg de meest populaire plek voor social media marketing. Advertenties verschijnen in de Nieuwsfeeds van gebruikers. Weten hoe en waarmee je de aandacht van specifieke gebruikers kunt trekken in de customer journey is daarom cruciaal.

Als jouw bedrijf contact wil maken met een jonger publiek, is experimenteren met TikTok Advertising een geweldige plek om te beginnen.

Snapchat Advertising kan verschillende vormen aannemen, waaronder gesponsorde filters en lenzen, geofilters en verhalen. Met al deze opties kan jouw bedrijf zijn doelgroepen bereiken op een manier die zowel onopvallend als interactief is.

LinkedIn Advertising is een krachtig marketinginstrument waarmee je de producten en diensten van je bedrijf onder de aandacht kan brengen bij een gericht publiek van professionals.

Met Pinterest kunnen gebruikers afbeeldingen en video’s delen, en het biedt ook een zoekmachine voor het vinden van specifieke inhoud. Voor bedrijven kan Pinterest Advertising een effectieve manier zijn om een groot publiek te bereiken.

Zin in samen
een bakkie pleur?

Laat je gegevens achter!