Bing Ads

Wat is Bing Ads?

Bing advertising is een reclamedienst van Microsoft. De functies omvatten targeting op locatie, taal en apparaattype. Met Bing Ads kunnen adverteerders hun advertenties ook richten op specifieke doelgroepen, waaronder degenen die eerder hun website hebben bezocht of degenen die op bepaalde trefwoorden hebben gezocht. Heeft je bedrijf daarnaast internationale ambities? Dan is Bing erg interessant.

Tevreden klanten

Waarom Bing Ads?

Omdat Bing de underdog binnen de zoekmachines is, valt er ook veel voordeel te halen. De advertentiekosten voor bepaalde zoektermen in Bing liggen aanzienlijk lager dan Google. Omdat er minder concurrentie aanwezig is op dit platform, resulteert dit in een lagere pay-per-click ratio – soms tot wel 70% lager. Bedrijven die op zoek zijn naar een kosteneffectieve manier om potentiĆ«le klanten te bereiken zouden Bing advertenties moeten overwegen.

Onze aanpak

De conversiepercentages zijn vanuit Bing hoger dan vanuit Google Ads. Omdat het aanbod kleiner is, is er dus meer kans dat de bezoeker beter kan inschatten wat het beste aansluit bij hun zoekvraag. Met een doelgerichte, op maat gemaakte strategie kan Bing daarom een zeer kosteneffectief platform zijn om op te adverteren. Wij helpen je graag met het uitzetten van jouw Bing-strategie door middel van SEA.

Zin in samen
een bakkie pleur?

Laat je gegevens achter!